In 2004 bracht dit bedrijf zijn eerste product op de markt dat voor slechts $3 in China kon worden geproduceerd en werd verkocht voor $30. Door in 2006 over te stappen op een andere techniek kreeg het snelgroeiende bedrijf een extra impuls en er werd in 2010 een omzet geboekt van maar liefst $67 miljoen. Vanwege de snelle groei en de behoefte aan extra bekendheid lag een beursgang voor de hand. In 2014 maakte dit bedrijf dan ook zijn debuut op de Amerikaanse beurs waarbij de aandelen op $24 werden geprijsd, wat neerkwam op een waardering van bijna $3 miljard. De IPO was een groot succes en het aandeel haalde nog datzelfde jaar een all-time high van bijna $100. Dat het bedrijf daarmee wel erg hoog werd gewaardeerd hebben beleggers geweten. Begin 2016 was de koers alweer gedaald naar zo’n $10, want na de recordomzet van ruim $1,6 miljard in 2014 bleek dat het bedrijf de groeifase voorbij was. De jaaromzet daalde vervolgens snel en stabiliseerde iets boven de miljard dollar.